Man (97) met auto in de sloot

Toegevoegd: 28-02-2010, 16.29 uur
Door: Manfred Berrevoets
NIEUW NAMEN - Een 97-jarige man uit de gemeente Hulst is zaterdagavond met zijn personenauto op zijn kop in de sloot terecht gekomen.

Het ongeval vond plaats op de Parallelweg in Nieuw Namen. De man is per ambulance met een hoofdwond en een lichte hersenschudding naar het ziekenhuis gebracht.

Over de toedracht van het ongeval in nog niks bekend.

Jan (28-2-2010 om 23:02)
Zoop ik neem aan dat u die man goed kent ? optemaken uit u reactie en ook weet hoe het ongeval is gebeurd hou toch anders je comentaar voor je!
Lilian (28-2-2010 om 22:23)
De leeftijd zegt niets over het KUNNEN rijden. Vorige week ongeluk met 30 jarigen.(wat verschikkelijk was)Tegenwoordig kan je als oudere alleen naar buiten wanneer je dit zelfstandig kan. Met de mantelzorg van familie, kennissen en vrijwilligers is het bar slecht gesteld. ZOOP als vrijwilliger ?
Zoop (28-2-2010 om 18:22)
Onverantwoord mensen op dergelijke leeftijd nog hun rijbewijs te laten behouden. hoe komt die door de keuring ? onmogelijk dat die nog fysiek in staat is om een voertuig überhäubt normaal te kunnen besturen. dat is vragen om ongelukken en men mag weer blij zijn dat hier niemand de dood vind.
Frans (28-2-2010 om 17:46)
97 en autorijden. Respect! Hopelijk valt de verwonding mee en kan meneer binnenkort weer verder tuffen.