Vrouw opgelicht met babbeltruc

Toegevoegd: 12-03-2010, 12.45 uur
Door: Manfred Berrevoets
VLISSINGEN - In Vlissingen wist een onbekende jongeman woensdagmiddag een bewoonster van een woning in de Ferdinand Bollaan enkele tientallen euro's afhandig te maken.

De jongeman vroeg de vrouw met een smoesje geld te leen en beloofde dit nog dezelfde dag terug te betalen. De vrouw gaf hem, in goed vertrouwen, enkele tientallen euro's mee.

Zij heeft de jongeman daarna niet meer gezien en ze heeft aangifte gedaan van oplichting.

Chuckie (12-3-2010 om 21:58)
Als jullie geld geven aan 1 of andere "goede doelen" weet je toch ook niet waar je geld blijft, dit is net zo, je geeft geld aan iemand maar weet niet of er wat goeds mee gebeurt???
Natas (12-3-2010 om 18:30)
Eigenlijk stom van de vrouw om geld te lenen aan een vreemde die eigenlijk wil stelen.er is helaas in deze tijd bijna niemand te vertrouwen,je gaat twijfelen om iemand te helpen,maar geld lenen aan een vreemde nooit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lisette (12-3-2010 om 16:28)
Dit is natuurlijk vragen om problemen je leent geen geld uit aan vreemden toch? maar ik hoop toch dat ze deze man snel te pakken hebben, voordat hij nog meer slachtoffers maakt.
Meedendorp (12-3-2010 om 15:17)
Misschien betreft het dezelfde persoon??? Nog niet zo lang geleden is bij mijn buren èn bij mij aangebeld s`avonds door een jonge man! Omdat ik s`avonds de deur niet meer open doe, de buren hebben dat ook niet gedaan, maar hebben wel een jonge man de gallerei af zien lopen via de brandtrap!!
Piet (12-3-2010 om 15:01)
Hoe kun je vandaag de dag toch zo naief zijn. 60 jaar geleden kon dit misschien, maar tegenwoordig loopt er net wat teveel schorem rond.
Anja (12-3-2010 om 14:20)
Hoe naief kun je zijn om in deze tijd geld aan een onbekende te "lenen" Dan weet je van te voren al dat je het niet meer terug ziet