Vrouw overleden door co-vergiftiging

Toegevoegd: 15-03-2010, 13.40 uur

GOES - In Goes zijn een vrouw en een hond om het leven gekomen door koolmonoxidevergiftiging. Dat heeft de politie bekend gemaakt.

Volgens de politie namen agenten van de politie zondag rond 18.30 uur een kijkje in een woning aan de Ossenhoofdstraat. Een getuige had namelijk gezien dat er een dode hond in de woning lag. De agenten zijn de woning binnengegaan en troffen daar naast de dode hond ook nog een stoffelijk overschot van een vrouw aan.

De vrouw, een 29-jarige Vlissingse en de hond zijn vermoedelijk overleden door koolmonoxidevergiftiging. Medewerkers van de brandweer hebben ter plaatse metingen gedaan waaruit bleek dat het koolmonoxidegehalte vele malen hoger was dan mens (en dier) kunnen verdragen.

Jess (16-3-2010 om 15:03)
Een speciaal plekje in ons hart.. Rust zacht meisje. De kids en ik zullen je missen.. Jess damian en kaine
Chicka68 (16-3-2010 om 13:43)
Wat een triest bericht. Heel veel sterkte voor familie, vrienden en nabestaanden. Dag lieve Tammy en dappere dogo....
Zoop (16-3-2010 om 11:55)
@ coby, u vergist zich met CO2, daarvan wordt je slaperig. met CO gaan gewoon de lichten vrij direct uit. geen sufheid of zoiets, nee "gewoon" direct bewusteloos, knock out. Zeker in hoge concentraties die zich trouwens onder geen beding binnen een woonhuis zelfs zou moeten kunnen voorkomen.
Zoop (16-3-2010 om 11:34)
@ "iemand uit zeeland" en coby, CO meters zijn duur, en dan heb je altijd nog CO2 en daar werkt een CO meter weer niet op.
Jet (16-3-2010 om 11:26)
Wat een drama, mijn condoleances aan de nabestaanden. Maar moet er geen onderzoek komen naar de oorzaak ? toch dan zeker wel voordat de woning opnieuw gebruikt wordt ? ik vind het maar vreemd dat er geen onderzoek naar gedaan word en het wel "gewoon" een ongeval zal zijn volgens justitie.
Cilla (16-3-2010 om 10:56)
Zal je gekkigheid gaan missen ,ondanks dat we de afgelopen 10 jaar ieder een andere kant op gingen zijn we altijd vrienden gebleven. zal je onverwachte bezoekjes missen .rust zacht meid. x