Vrouw overleden door co-vergiftiging

Toegevoegd: 15-03-2010, 13.40 uur

GOES - In Goes zijn een vrouw en een hond om het leven gekomen door koolmonoxidevergiftiging. Dat heeft de politie bekend gemaakt.

Volgens de politie namen agenten van de politie zondag rond 18.30 uur een kijkje in een woning aan de Ossenhoofdstraat. Een getuige had namelijk gezien dat er een dode hond in de woning lag. De agenten zijn de woning binnengegaan en troffen daar naast de dode hond ook nog een stoffelijk overschot van een vrouw aan.

De vrouw, een 29-jarige Vlissingse en de hond zijn vermoedelijk overleden door koolmonoxidevergiftiging. Medewerkers van de brandweer hebben ter plaatse metingen gedaan waaruit bleek dat het koolmonoxidegehalte vele malen hoger was dan mens (en dier) kunnen verdragen.

Cor (15-3-2010 om 16:22)
Dat dit tegenwoordig nog voorkomt??
Sluiskillse (15-3-2010 om 15:54)
Oh dit is erg zeg ik wens de familie en vrienden heel veel sterkte toe met het verlies van een jonge vrouw en de hond gr iemand uit zeeuws vlaanderen
Anja (15-3-2010 om 14:40)
Vreselijk!!!!
Niels (15-3-2010 om 14:29)
Wat is koolstofmonooxide toch gevaarlijk. Extra alert blijven dus om dit te voorkomen. Sterkte voor de nabestaanden
Boontjes (15-3-2010 om 14:27)
Verschrikkelijk zeg! Kippevel! Hoop dat dit veel mensen overhaald een melder hiervoor op te hangen!
Bas (15-3-2010 om 14:20)
Verschrikkelijk! Veel sterkte voor de familie.. Ik ga vanavond nog om een koolmonoxide melder, heel erg dat er eerst zo iets treurigs moet gebeuren om je toch weer met je neus op de feiten te drukken.