Vrouw overleden door co-vergiftiging

Toegevoegd: 15-03-2010, 13.40 uur

GOES - In Goes zijn een vrouw en een hond om het leven gekomen door koolmonoxidevergiftiging. Dat heeft de politie bekend gemaakt.

Volgens de politie namen agenten van de politie zondag rond 18.30 uur een kijkje in een woning aan de Ossenhoofdstraat. Een getuige had namelijk gezien dat er een dode hond in de woning lag. De agenten zijn de woning binnengegaan en troffen daar naast de dode hond ook nog een stoffelijk overschot van een vrouw aan.

De vrouw, een 29-jarige Vlissingse en de hond zijn vermoedelijk overleden door koolmonoxidevergiftiging. Medewerkers van de brandweer hebben ter plaatse metingen gedaan waaruit bleek dat het koolmonoxidegehalte vele malen hoger was dan mens (en dier) kunnen verdragen.

S.lous (27-3-2010 om 02:28)
Hoe heeft dit kunnen gebeuren bij jullie ? vreselijk gewoon ! rust zacht tamara .
Ceet (20-3-2010 om 16:51)
Rust zacht Tamara, ik was je uit het oog verloren, maar niet uit het hart. Zal de gekke dingen die we deden nooit vergeten. Hoorde het helaas vandaag pas.
Erik (17-3-2010 om 13:17)
Ik wil de famile heel veel sterkte wensen en ook haar dochter ik vind het echt heel erg. Sterkte. Als iemand weet waneer de uitvaart en begrafenis is willt het iemand laten weten? Alvast bedankt en heeel veel sterkte
M. (16-3-2010 om 22:07)
R.i.p tamara
Och ja (16-3-2010 om 17:53)
@zoop. Toch maar eens nakijken.CO2 vergiftiging krijg je doordat er te weinig zuurstof in de ruimte aanwezig is. In plaats van zuurstof adem je CO2 in en stik je.CO onstaat bij slechte verbranding van bv geiser. Neemt in je bloed de plaats in van zuurstof. Hierdoor ga je slapen en kun je sterven.
Herman (16-3-2010 om 16:24)
Rust zacht Tamara , je was echt 'One of a kind' . We gaan je nooit vergeten .