Harde wind tilt trampoline op

Toegevoegd: 01-04-2010, 12.31 uur
De brandweer werd opgeroepen om de trampoline weg te halen.
© Foto: Lennard van der Kuijl

KOUDEKERKE - De vrijwillige brandweer van Koudekerke is woensdagmiddag ingezet nadat door de harde wind een trampoline was weggewaaid.

De brandweer kreeg even voor één uur de melding dat op de Boomgaard een trampoline lag. Men rukte uit met de tankautospuit 4643 en heeft ter plekke de trampoline, die midden op straat lag, opgeruimd.

Of de trampoline ook schade heeft veroorzaakt is niet bekend.

Mario (2-4-2010 om 12:21)
@ t.r.: een uitruk van de vrijwillige (lees parttime) brandweer kost niet veel minder dan een uitruk van beroepsbrandweerlieden.
SlowRider (2-4-2010 om 01:19)
Moeten ze hier nou echt de brandweer voor inschakelen ?! Volgens mij had je dit ook kunnen oplossen als je mensen uit de buurt had benaderd. Niet zo'n intieme band met elkaar zeker ?
Pizza margarehta (1-4-2010 om 21:32)
Inderdaad,men wilt dat te grote ding toch hebben,we zijn van het hebben hebben en laten zien wat we hebben,moet hier nou de brandweer voor komen,kan men zelf niet de handen uit de mouwen steken? spijt me zeer hoor,maat twee volwassene konden het ook aan,
Margaretha (1-4-2010 om 19:44)
Jeeh mensen, niets anders te doen dan te zeuren? Wacht maar totdat U zelf de hulp nodig heeft van de brandweer, voor welk kleinigheidje dan ook. Kijken of U dan nog zo'n grote mond heeft.
Lenie (1-4-2010 om 18:56)
Tsjonge konden de eigenaar(en) dit zelf niet terug op zn plek zetten?schaf dan zo een ding ook niet aan alles moeten hebben maar n ander kan de troep er van opruimen en ach de maatschappij betaald t wel weer.de brandweer mannen komen wel vrijwillig uw troep terug op zn plek zetten.schandalig.
T. R. (1-4-2010 om 18:55)
Het was maar de vrijwillige brandweer, dus de kosten zullen wel meevallen !!!! maar wie zet of laat er nu in godsnaam spullen staan tijdens een storm. Oja de schade verhalen we wel bij de verzekering. Dit wilde ik er even over kwijt.