Duitser (67) overleden na ongeval

Toegevoegd: 03-04-2010, 10.57 uur
Door: Manfred Berrevoets
SINT MAARTENSDIJK - De 67-jarige man uit Duitsland die vrijdagmiddag zwaargewond raakte bij een ongeval in Sint Maartensdijk is overleden. Dit heeft de politie bekend gemaakt.

Het ongeval vond vrijdag rond 13.20 uur plaats op de kruising van de N286 met de Oudelandseweg in Sint Maartensdijk. Het slachtoffer kwam in botsing met een personenauto. De auto werd bestuurd door een een 21-jarige automobiliste uit de gemeente Tholen.

Het slachtoffer is na het ongeval overgebracht naar het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam. Hier is de man vrijdagavond overleden. De exacte toedracht van het ongeval is nog niet bekend.

Zie ook:
- 02/04/2010: Ernstig ongeluk N286 Sint Maartensdijk

Peter (3-4-2010 om 18:46)
Ik wil de bestuurster van de personenauto heel veel sterkte toewensen. Het is niet niks wat je is overkomen.
Vlinder (3-4-2010 om 14:03)
Verschrikkelijk... Sterkte voor familie, vrienden en nabestaanden. Ook voor de bestuurster van de auto heel veel sterkte, meid wat zal je je rot voelen. Laat de betweters maar kletsen, je weet zelf het beste wat er gebeurd is, de anderen zijn er niet bij geweest. Sterkte hoor, allemaal....
Jan (3-4-2010 om 11:49)
Gemeente, provincie en Rijk denk na over aanpassingen, dit zal niet het enige ongeluk blijven met dodelijke afloop op deze onoverzichtelijke plaats. Dagelijks fiets ik hier op het nieuwe fietspad en reeds meerdere malen bijna aangereden en gevallen. Auto's zien je gewoon niet of te laat!!!!!!!!!!!!
Tholenaar (3-4-2010 om 11:35)
Wat erg, heel veel sterkte voor de bestuurster van de auto en nabestaanden.
Zeeuw'74 (3-4-2010 om 11:06)
Vreselijk! Veel sterkte voor de familie, en ook voor de bestuurster van de auto!