Dode bij ongeval Koudekerke

Toegevoegd: 05-04-2010, 19.29 uur
KOUDEKERKE - Bij een aanrijding op de Duinstraat in Koudekerke is vanavond één persoon om het leven gekomen. Dat heeft de politie bevestigd.

Het ongeluk, waarbij naast een personenauto ook een Connexxionbus was betrokken, vond rond 18.35 uur plaats. Drie ambulances, de traumahelikopter en de brandweer werden opgeroepen om hulp te verlenen. Ter plekke bleek echter dat de inzittende van de personenauto, een 51-jarige man uit de gemeente Veere reeds overleden was.

Volgens de politie reed de automobilist vanuit Koudekerke richting Zoutelande en naderde de lijnbus vanuit tegenovergestelde richting. Ten tijde van het ongeluk was er sprake van een laaghangende zon. Of dat de oorzaak is van het ongeluk is niet bekend. De weg was tot ongeveer 21.30 uur afgesloten voor technisch onderzoek.

Arjan van Moort (7-4-2010 om 19:05)
Ik ga het lachen met je tijdens de sellecties en wedstrijden missen Piet. Je was degene die iedereen altijd moed in wist te praten.Ik wens de familie, vrienden en kennisen alle sterkte toe.
Edward (7-4-2010 om 18:16)
Ruwe bolster, blanke pit sterkte Elly!
Fam serier (7-4-2010 om 16:50)
Piet, Wat zullen we je missen zowel op het strand als op het werk. Vooral de jeugd je was een erge steun en toeverlaat voor ze. Elly we wensen je erg veel strekte toe in deze moeilijke tijd we zullen nog vaak aan piet denken. de fam serier ,richard en quiten
Mariska (7-4-2010 om 16:36)
Ik kan het nog steeds niet geloven dat je er niet meer bent. We missen je en we zullen je nooit vergeten. Rust zacht, Piet. Je nichtje Mariska
Kurby koppejan (7-4-2010 om 16:03)
Ik wens de nabestaanden veel sterkte toe in het verlies van een geliefde!!!!!!!!!!!!!!!!
Cor en Suzan (7-4-2010 om 16:01)
Elly en familie heel veel stekte met de verwerking van dit grote verlies.