Acht gewonden bij motorcross

Toegevoegd: 26-04-2010, 10.42 uur
WESTDORPE - Op een crossterrein aan de Industrieweg Zuid in Westdorpe zijn zondagavond rond 18.30 uur acht personen gewond geraakt.

Eén persoon raakte ernstig gewond, de anderen liepen kneuzingen en schaafwonden op. Twee personen zijn overgebracht naar het ziekenhuis. De overigen hebben zich laten behandelen bij de huisartsenpost.

Hoe het crossongeval precies is gebeurd is niet bekend.

Vlinder (28-4-2010 om 11:53)
@Voetbalboer; het gaat mij om het feit dat Dolf valt over de kosten die gemaakt worden bij dit ongeval. Het gaat niet om enige kritiek op voetbal, (wel op hooligans) maar slechts het vergelijk van de kosten aan hulpverlening bij dergelijke evenementen.
Leen (27-4-2010 om 22:19)
Helemaal met dolf eens en deels met chickA, idd, voetbal is nog erger, laat de clubs de inzet van overheidsdiensten maar inhuren i.p.v. als kadootje te krijgen zodat de voetbalfans (lees: hooligans) elkaar lekker de hersens in kunnen slaan en vernielingen aanrichten op kosten van een ander.
Voetbalboer (27-4-2010 om 19:52)
@ vlinder, voetbal is net ook typisch zo een sport waar door onverstand meer blessures voorkomen dan het in het algemeen goed is voor de gezondheid. u zou ook nog het hersenletsel van boksen kunnen gebruiken, ook zo een heerlijke gezonde sport.
Geennaam (27-4-2010 om 16:03)
Hulpverlener heeft gelijk. Alsof die mensen erom vragen dat t gebeurd, het gebeurd nou eenmaal. En marcel,k ben het niet met je eens,hoe kan je nou van een ongeluk genieten,er zijn namelijk mensen die erg zijn geschrokken en waarvan het een van de familieleden was,dus k zou nog niet te hard gillen
Bram (26-4-2010 om 23:52)
Ja Dolf je zal het ermee moeten doen. Ik zeg daarbij direkt maar even: het ware te hopen dat iedereen zo goed verzekerd is als een motorrijder. Die kent zijn risico's en meestal onderschat hij die risico's ook niet. Dus hij verzekerd zich prima. m.a.w. hij betaald dus voor hulp als die nodig is.
Hulpverlener. (26-4-2010 om 21:26)
Beste Dolf, een ongeluk kan altijd gebeuren. Hopelijk heeft u nooit een ambulance nodig. Dan bent u ook blij dat ie gewoon komt en hulp verleend die op dat moment nodig is.