Koninginnedag Zeeland goed verlopen

Toegevoegd: 30-04-2010, 14.44 uur
Foto 12 van 36

Riniie (2-5-2010 om 15:05)
Mocht in Middelburg meedoen aan deze Koninginnedag.De gehele organisatie heeft het perfect laten verlopen! Dank Politie ! Ik heb met de Majesteit en andere Koninklijke gasten gesproken,wat fijn dat deze mensen zo ontspannen waren in Zeeland. Bravo voor oa Sjaak vd Berg, Burg.Schouwenaar en Kramer.
Beppie (2-5-2010 om 11:58)
Vond het een geweldige dag maar het jasje van Maxima kon ze maar beter thuis laten. Ze lijkt net een koe, jammer want ze heeft een leuk jurkje met bijpassende schoenen aan.
Jedidja (2-5-2010 om 11:00)
Ik vind het wel grappig dat je aan de foto's precies kunt zien wáár de leden van het koninklijk huis waren.... regen= wemeldinge.... zon of iig droog= middelburg... :-)
Ano (1-5-2010 om 22:24)
@sanne! waarom mochten de ouders van maxima dan niet op haar trouwdag aanwezig zijn? juist! ook door iets uit hun verleden! @fan. als ik sollliciteer wordt er ook naar mijn verleden gevraagd en als dat niet zo netjes is kan ik het ook wel shaken dussss! lang leve het kostenhuis:-)
Anoniem (1-5-2010 om 11:52)
Ontzettend leuke dag, de aanwezigheid van honderden agenten, het preventief fouilleren en de roadblocks gaven me ook een heel veilig gevoel. Alleen jammer dat er in verhouding dan meer blauw en geel te zien is dan oranje, misschien moeten ze daar volgend jaar speciale uniformen voor maken.
Fan koningshuis (1-5-2010 om 10:38)
Waarom nu zo'n opmerking van de ex van Mabel.Rakelen ze bij jou ook alle vervelende dingen uit het verleden steeds weer op.Echt niet nodig hoor