Vrouw opgelicht door glazenwasser

Toegevoegd: 02-06-2010, 18.51 uur
Door: Manfred Berrevoets
GOES - Vanmorgen is de bewoonster van een woning aan de Eikenlaan in Goes slachtoffer geworden van een oplichter.

Een onbekende man had aangebeld en voorgesteld de ramen te wassen voor haar. De vrouw had hem van tevoren geld gegeven en hij zou uit zijn auto wisselgeld halen.

De man bleek vertrokken te zijn zonder het geld terug te geven.

L. (9-10-2010 om 08:56)
Bij ons op het dorp zijn ook een par jaar geleden zeker 3 mensen de dupe geworden van dit soort praktijken
Dennis (3-6-2010 om 21:18)
Dom toch? eerst werk afleveren dan betalen zo zou je eerder denken.
Evi Dombi (3-6-2010 om 10:22)
Deze (vermoedelijke zelfde) man Is dit voorjaar ook actief geweest in Vlissingen/Lunenburg. Zelfde verhaal, hij vroeg alvast het bedrag te betalen en is vertrokken zonder de ramen te wassen.
Lia (3-6-2010 om 05:00)
Een paar jaar geleden is mij dat ook overkomen met zeker nog 3 andere mensen zaak was niet te achterhalen ook niet nummer van K.v.K
Bram (3-6-2010 om 00:37)
Beste stoffeerder, prachtige reactie. Als glazenwasser zou je je ook wel bedenken, want die zou van je vrouw ook niet graag een opdonder krijgen. Al met al wel een laffe zaak om zo iemand te bestelen. Een beetje naief is het natuurlijk wel, maar dan nog.
B. (2-6-2010 om 23:49)
Wat anderen zeggen eerst wassen dan afrekenen, en pas als hij wisselgeld heeft, dit is pas ook al eens gebeurd? Erg vervelend voor mevrouw. Helaas moeten we eigenlijk onze medemens al met wantrouwen tegemoet komen om zelf niet opgelicht te worden vreselijk maar zo is het tegenwoordig