Dode en zwaargewonde in Sas

Toegevoegd: 07-07-2010, 17.38 uur
Foto 5 van 12

Erik (17-7-2010 om 09:10)
Tuur voiture je moed niet liegen die vracht auto rij weldegelijk op het fietspat ik ben ook wel van mijn sokken gereden door een vrachtauto
Tuur voiture (13-7-2010 om 23:24)
Zit reacties eens te lezen., en verbaasd hoe weinigen de situatie ter plekke kennen en zo de onnozelste reacties plaatsen. Truck reed op fietspad/ verbod op doorgaand vracht verkeer etc. Helemaal nix van waar. Ongeval gebeurde werkelijk net voor de grens op B gebied.Denk eens ipv modder te smijten
Engeltje (9-7-2010 om 15:47)
Deze jongen heeft zich ziek gemeld omdat hij er niet goed van is. Ik hoop dat de vrouw er niets ernstig van overhoud. Familie heel veel sterkte
Engeltje (9-7-2010 om 15:45)
Allereerst wil ik de nabestaande heel veel sterkte wensen. Mijn man is ook vrachtwagenchauffeur en betreurt wat er is gebeurt maar er hangen wel spiegels aan de auto waarop je kan zien wat fietsers doen.
A. (9-7-2010 om 11:53)
Je moet wel lef hebben om die man schuld te geven,of hij echt expres ff die mensen doodreed. Ja leuk laat ik dat eens doen! Een ongeluk zit in een klein hoekje! Hoevaak zet jij je voet niet mis bij het lopen? Denk na voordat je vals beschuldig oke? Mensen hebben ook gevoel!!!!!
Martin (9-7-2010 om 02:52)
Totaal onverwacht is Peter overleden. Hij was een gouden vrijwilliger die ook voor mijn elftal bij VV Terneuzen vele wedstrijden vrijwillig heeft gefloten. Een einde als deze heb jij zeker niet verdient! Veel sterkte voor de nabestaanden.