Man overleden na motorongeluk Axel

Toegevoegd: 23-08-2010, 13.38 uur
AXEL - De 57-jarige motorrijder uit de gemeente Muiden die zondag 8 augustus betrokken was bij een ernstig ongeluk in Axel is overleden. Dat heeft de politie bekend gemaakt.

De motorrijder werd op de bewuste zondagmiddag rond 14.5 uur aangereden door een 74-jarige automobilist uit Terneuzen. De motorrijder stond te wachten voor een rood stoplicht op de Tractaatweg. De automoblist zag dit te laat en botste achter op de motor.

De motorrijder werd door een ambulance naar het ziekenhuis gebracht. De man is op 20 augustus aan de gevolgen van het ongeluk overleden, zo heeft de politie maandagmiddag bekend gemaakt.

Zie ook:
- Motorrijder aangereden voor stoplicht (08-08-2010)

Ria (24-8-2010 om 20:31)
Ik weet hoe het is om slachtoffer/nabestaande te zijn en meneer of mevrouw Aardenburg, er zijn ook mensen die nooit richting slachtoffer iets laten blijken van medeleven,in mijn geval waren het ook ouderen (ouder dan 65).voor de nabestaanden van de motorrijder is het vreselijk veel sterkte!!
Roos (24-8-2010 om 18:51)
Wat een kortzichtigheid om te zeggen dat mensen van 65 + geen auto mogen besturen. Als deze regel gaat gelden, dan zeker ook naar de leeftijd kijken wanneer men mag beginnen met auto rijden: voldoende berichten over jonge bestuurders die betrokken zijn bij ongelukken.
Motorrijder (24-8-2010 om 15:02)
Ongeacht zijn leeftijd, deed die man het niet expres. Anders was het moord en nu dood door schuld. Dus die man krijgt genoeg problemen binnenkort. De overledene komt er allemaal niet door terug. Een motorrijder kijkt ook in zijn spiegels als hij stopt maar een compleet verkeerslicht missen is lomp!
Aardenburg (24-8-2010 om 13:11)
Het heet niet voor niks ONGELUK als in NIET EXPRES of je nou 18 of 74 bent. het is verschrikkelijk wat er gebeurd is maar om die man nu publiekelijk aan de schandpaal te nagelen...het zal je vader of opa maar zijn. zulke dingen veroorzaken ook verdriet aan de andere kant.
MotoRob (24-8-2010 om 12:04)
Bij mensen van 65 jaar en ouder zou er eigenlijk een rijvaardigheidstest afgenomen moeten worden ipv een gezondheidsverklaring van de dokter, dat is volgens mij veel effectiever voor de verkeersveiligheid, maar ook jonge bestuurders kunnen een inschattingsfout maken, dus in dit specifieke geval heeft het niets met leeftijd te maken lijk mij, misschien had de motorrijder donkere kleding aan tegen een donkere achtergrond en zag de automibilist hem daardoor over het hoofd.
Thera (24-8-2010 om 10:40)
Wat een enorm laag niveau zit er tussen personen die reageren. Enkelen zijn duidelijk niet in staat om ruimere blik in het leven te hebben en de zaken voor feiten aan te nemen, hun eigen mening geldt alleen blijkbaar. Dit zijn niet de meest aangename mensen om in je kennissenkring te hebben.