Dodelijk ongeluk onder invloed

Toegevoegd: 12-09-2010, 22.14 uur
De auto belandde door het ongeluk in de bosjes.
© Foto: Lourens Riemens
SINT MAARTENSDIJK - Een 66-jarige vrouw uit de gemeente Tholen is zondag overleden na een aanrijding op de Gorishoeksedijk in Sint Maartensdijk.

De vrouw fietste rond 15.00 uur op de weg toen ze frontaal werd geraakt door de auto, bestuurd door een 24-jarige man uit de gemeente Tholen. De man bleek 1,8 keer teveel te hebben gedronken.

In eerste instantie leken de verwondingen van de vrouw ernstig, maar niet levensbedreigend. Later is zij in het ziekenhuis toch aan haar verwondingen overleden, zo heeft de politie vanavond laten weten.

De 24-jarige man is aangehouden.

D (12-9-2010 om 22:44)
Weer een dodelijk ongeval wat wordt veroorzaakt door onverantwoordt gedrag. Wanneer wordt dat nu eens hard aangepakt? Men zegt wel "er zijn alleen maar slachtoffers" maar intussen rijdt iemand met drank op wel iemand dood. Het zal je moeder of vrouw maar wezen. Sterkte aan de betrokkene
Rien (12-9-2010 om 22:44)
Hier zullen we maar geen woorden aan vuil maken.
Marcel (12-9-2010 om 22:42)
En mensen, kom nou niet met berichten dat het zo verschrikkelijk erg is voor die 24-jarige man. Als je bezopen achter stuur zit moet je je diep schamen. Geen mens zal medelijden met je moeten hebben en elke ochtend als je wakker wordt moet je herinnerd worden aan het misdrijf wat je hebt gepleegd.
Irene (12-9-2010 om 22:37)
Nooit meer achter het stuur. Ik heb mijn vader overleeft hij is 61 geworden ik ben nu 65 en fiets graag en wil niet door een dronken persoon van de weg gereden worden ,dan zeg ik het nog netjes...
Marcel (12-9-2010 om 22:34)
Wat moet je als 24-jarige op een zondagmiddag met 1.8 promille in je bloed? Ongelooflijk...... rijbewijs afpakken en nooit,nooit en nooit meer teruggeven. Ik wens de nabestaande van deze vrouw heel veel sterkte toe met het verwerken van dit verlies.