Dodelijk ongeluk onder invloed

Toegevoegd: 12-09-2010, 22.14 uur
De auto belandde door het ongeluk in de bosjes.
© Foto: Lourens Riemens
SINT MAARTENSDIJK - Een 66-jarige vrouw uit de gemeente Tholen is zondag overleden na een aanrijding op de Gorishoeksedijk in Sint Maartensdijk.

De vrouw fietste rond 15.00 uur op de weg toen ze frontaal werd geraakt door de auto, bestuurd door een 24-jarige man uit de gemeente Tholen. De man bleek 1,8 keer teveel te hebben gedronken.

In eerste instantie leken de verwondingen van de vrouw ernstig, maar niet levensbedreigend. Later is zij in het ziekenhuis toch aan haar verwondingen overleden, zo heeft de politie vanavond laten weten.

De 24-jarige man is aangehouden.

Max (13-9-2010 om 17:22)
Met drank op in het verkeer: niet goed te praten ! Maar er zijn nog meerdere risicogroepen. Wat dacht u van drugsgebruik, medicijngebruik, bellen in de wagen, aan de radio prutsen terwijl men aan het rijden is enz. Door deze groepen zijn ook doden en gewonden gevallen. Sterkte voor de familie !
Ikku (13-9-2010 om 16:49)
Naar Torentijd ermee, dan straffen ze hem daar wel even!! Met drank op achter het stuur idioot, dan nog iemand dood rijden ook vervolgens zeggen sorry ik deed het echt niet express geloof jij het?? ik niet!! want drinken doe je bewust!!!! sterkte aan de nabestaanden van het slachtoffer
Schandalig (13-9-2010 om 16:33)
En ze blijven maar reclame maken voor Bier holee holee.. Kom toch echt liever iemand tegen met een PEUK op achter het stuur dan zo,n Zuiplap. Rijbewijs afnemen !! Nooit meer terug geven. En laten dokke zijn leven lang.
Anti drankrijdster (13-9-2010 om 16:13)
Lekker hè zoveel zuipen en dan nog achter t stuur kruipen ze moesten zo'n idioot nooit meer zijn rijbewijs terug geven maja das nu al te laat hè!!!! er is hier niet 1 leven verwoest maar van een hele familie.Heb hier geen woorden voor, familie van deze mevrouw heel veel sterkte toegewenst
MamaDraak (13-9-2010 om 15:43)
@E: Het doet er niet toe hoeveel hij gedronken heeft... het was TEveel en hij heeft het leven van meerdere mensen op zijn kop gezet en het leven van een vrouw/moeder/oma/tante/dochter etc afgenomen! Heel veel sterkte aan de nabestaanden van deze vrouw!
Jaap Vergeer (13-9-2010 om 15:34)
E dat is toch absurd wat jij zegt, er valt helemaal NIETS mee. Het is afschuwelijk en de norm zou gewoon nul moeten zijn als je gaat rijden.