Dodelijk ongeluk onder invloed

Toegevoegd: 12-09-2010, 22.14 uur
De auto belandde door het ongeluk in de bosjes.
© Foto: Lourens Riemens
SINT MAARTENSDIJK - Een 66-jarige vrouw uit de gemeente Tholen is zondag overleden na een aanrijding op de Gorishoeksedijk in Sint Maartensdijk.

De vrouw fietste rond 15.00 uur op de weg toen ze frontaal werd geraakt door de auto, bestuurd door een 24-jarige man uit de gemeente Tholen. De man bleek 1,8 keer teveel te hebben gedronken.

In eerste instantie leken de verwondingen van de vrouw ernstig, maar niet levensbedreigend. Later is zij in het ziekenhuis toch aan haar verwondingen overleden, zo heeft de politie vanavond laten weten.

De 24-jarige man is aangehouden.

N (13-9-2010 om 15:21)
4 biertjes zijn ook teveel! Straffen die handel!
B. (13-9-2010 om 15:16)
Gecondoleerd voor de familie, Sterkte.
Miep (13-9-2010 om 14:33)
Wat is dit verschrikkelijk, heb er geen woorden voor!! Heel veel sterkte voor de nabestaande van de vrouw.
Nlganjaboy (13-9-2010 om 14:23)
Rijbewijs voor altijd kwijt + 3 jaar cell et zal ze leren pfff die vrouw krijg je nie meer terug verder geen woorden voor :(
Anja (13-9-2010 om 14:18)
Ten eerste veel sterkte met jullie verlies ze was een geweldige lieve vrouw. voor de bestuurder geen goed woord maar,hij heeft waarschijnlijk ook ouders deze mensen heb ik met te doen,zij kunnen hier ook niets aan doen en moeten hier ook verder mee leven ook zij sterkte