Dodelijk ongeluk onder invloed

Toegevoegd: 12-09-2010, 22.14 uur
De auto belandde door het ongeluk in de bosjes.
© Foto: Lourens Riemens
SINT MAARTENSDIJK - Een 66-jarige vrouw uit de gemeente Tholen is zondag overleden na een aanrijding op de Gorishoeksedijk in Sint Maartensdijk.

De vrouw fietste rond 15.00 uur op de weg toen ze frontaal werd geraakt door de auto, bestuurd door een 24-jarige man uit de gemeente Tholen. De man bleek 1,8 keer teveel te hebben gedronken.

In eerste instantie leken de verwondingen van de vrouw ernstig, maar niet levensbedreigend. Later is zij in het ziekenhuis toch aan haar verwondingen overleden, zo heeft de politie vanavond laten weten.

De 24-jarige man is aangehouden.

Perplex (13-9-2010 om 13:49)
Veroorzakers verplichten naar AA te sturen, strengere straffen, ik zie in mijn omgeving o zo vaak mensen die met enkele glazen op toch achter stuur kruipen, waar is de verantwoordelijkheid toch bij mensen? Regering, politie en daders doe er iets mee, elk slachtoffer is een te veel.
Bonny (13-9-2010 om 13:25)
Ik wens de nabestaanden heel veel sterkte, een lieve vrouw en moeder is hun afgenomen.We zullen haar nu nooit meer tegen komen. En dat door iemand die teveel gedronken heeft, en denkt dat de rijbaan een racebaan is. Ik hoop echt dat je nu eens flink gestraft gaat worden, en nooit meer mag rijden.
Fietser (13-9-2010 om 12:43)
Iemand die bewust met alcohol op in de auto kruipt, moet berecht worden voor doodslag als ie een aanrijding veroorzaakt met de dood tot gevolg. Wat zijn dat voor straffen die men hier krijgt. Een ongeluk tot daartoe, daar zit niemand op te wachten, maar dit..........hard straffen!!!!!!
Mirella (13-9-2010 om 12:04)
Waarom moet dit altijd de beste mensen overkomen, al zoveel zelf meegemaakt, en dat nu dit, op klaar lichtendag en dat op die manier. Je wenst het niemand toe, maar zeker deze vrouw niet. Buurvrouw rust in vrede. We houden van je
Vaak op de weg (13-9-2010 om 12:02)
Sterkte voor de nabestaanden van de mevrouw en voor de rest over dit gebeuren: als je met drank op achter het stuur kruipt en een ongeluk veroorzaakt ben je gewoon een MOORDENAAR en zou je ook op die manier berecht moeten worden (al stelt dat hier in Nederland niet echt veel voor)