Geen files

Slachtoffer ongeval N57 overleden

Toegevoegd: 20-09-2010, 09.51 uur
Door: Manfred Berrevoets
SEROOSKERKE (S) - De 37-jarige fietser die gewond raakte bij een aanrijding met een andere fietser afgelopen zaterdagavond in Serooskerke (S) is overleden. Dit heeft de politie bekend gemaakt.

Het ongeval vond zaterdagavond rond 22.30 uur plaats op het fietspad langs de N57. De fietsers kwamen door nog onbekende oorzaak met elkaar in botsing. De 37-jarige man uit Burgh-Haamstede is na het ongeval met spoed overgebracht naar het ziekenhuis in Rotterdam, waar hij later aan zijn verwondingen is overleden. De tweede bestuurder, een 20-jarige man uit de gemeente Schouwen-Duiveland, raakte lichtgewond aan zijn schouder.

De politie heeft ter plekke een onderzoek gedaan naar de toedracht van het ongeval. Het fietspad en een rijbaan waren enige tijd afgesloten voor het verkeer.

Zie ook:
- 19/09/2010: Zwaargewonde bij ongeval op N57

Mariska (20-9-2010 om 10:54)
Wat verschrikkelijk!heel veel sterkte voor de nabestaanden.