Schaap in slootje Souburg

Toegevoegd: 21-09-2010, 20.54 uur
Het schaap stond binnen de kortste keren weer op het droge.
© Foto: Mario Rentmeester
OOST-SOUBURG - De stadsgewestelijke brandweer werd dinsdagmiddag ingezet om een schaap uit een sloot te redden.

Rond vijf uur werden de vrijwilligers van de brandweerpost Oost-Souburg opgeroepen om zich richting de Reyersweg tussen Middelburg en Oost-Souburg te begeven. Aldaar stond een schaap tot de enkels in een slootje.

Met behulp van medewerkers van de dierenambulance stond het schaap binnen een paar tellen op het droge en huppelde het weer vrolijk rond.

Bert schotsman (22-9-2010 om 19:03)
Heel bijzonder dat hier de hulpdiensten bij zijn gekomen. Een tijd geleden lag er een schaap te verzuipen in een inlage bij Wissenkerke Brandweer ?,Politie.? Ho maar> In diepe herfst zelf maar het water ingegaan en het beeest eruit gehaald.
Jan Willem (22-9-2010 om 17:54)
Die eigenaar moet toch wel beter zijn schaapjes op het droge houden want met zoveel mankracht worden ze onbetaalbaar.
Moniek (22-9-2010 om 09:09)
Super dat het weer goed gaat met het beestje!!! De mannen en vrouwen van de brandweer zijn geweldig, ze helpen iedereen.. mens&dier!!