Politie onderzoekt reeks branden

Toegevoegd: 10-10-2010, 16.42 uur
HULST - De politie is een onderzoek gestart naar een reeks van branden in de gemeente Hulst. Vermoedelijk zijn meerdere branden aangestoken.

Volgens de politie hebben sinds augustus zeker tien branden geweest. In een aantal van deze gevallen heeft de politie aanwijzingen dat het om brandstichting zou gaan. De politie heeft op dit moment geen aanwijzingen dat de wijze waarop de branden zijn ontstaan met elkaar te vergelijken zijn.

Zowel de eerste brand, die ontstond in een schuurtje, als de recentste brand in een schuur aan de Brouwerijstraat vonden plaats in Sint Jansteen. De politie is een onderzoek gestart om te kijken of de aanwijzingen van brandstichting in een aantal gevallen kunnen leiden tot één of meerdere daders. Welke zaken precies in het onderzoek worden betrokken, maakt de politie vanwege dit onderzoek niet bekend.

Indien inwoners van de gemeente Hulst verdachte zaken zien of hebben gezien die hiermee verband kunnen houden, worden zij verzocht contact op te nemen met de politie op 0900-8844.

Zie ook:
- Uitslaande brand in schuur Sint Jansteen (09-10-2010)