Automobilist laat meisje gewond achter

Toegevoegd: 15-10-2010, 09.11 uur
GOES - Een 5-jarig meisje is donderdag lichtgewond geraakt nadat zij werd aangereden door een auto. De auto reed meteen door.

Het meisje werd om 13.05 uur door haar moeder bij de Kohnstammschool in de Reigerstraat afgezet. Toen ze de straat overstak, werd ze aangereden door een donkere auto. De automobilist(e) reed meteen door.

Het meisje hield er een blauw oog, blauwe wang en een dikke knie aan over. Van de auto en/of bestuurder of bestuurster is niets bekend, behalve dat het mogelijk een donkergroene auto betrof.

De politie is op zoek naar getuigen. Deze kunnen zich melden bij een nabijgelegen politiebureau of bellen naar algemeen politienummer 0900-8844.

Ik (15-10-2010 om 12:50)
Kijk het is natuurlijk ook een kleine moeite om even uit je auto te stappen en je kind fatsoenlijk naar school te brengen.
Kees (15-10-2010 om 12:06)
Auto mobilist pakken rijbewijs af nemen en auto de pers in misschien dat dat helpt sterkte met het meisje endat ze de dader pakken dit is associaal
Ronald (15-10-2010 om 11:53)
De doorrijdende persoon had inderdaad moeten stoppen. Maar de moeder had uit moeten stappen en het kind begeleiden bij het oversteken!
Zeewsmeisje (15-10-2010 om 11:53)
Ooh dat is zo laf, aanrijden en dan nog doorrijden.. je kan toch uitstapen en vragen of alles goed ga.. lekkere samenleving noemen we dat... sterkte voor het meisje en de ouders.
Rene (15-10-2010 om 11:34)
Als de persoon nou moed heeft gaat hij of zij gewoon naar de politie dat word achteraf wel gewaarderd ook al is het leed dan al geleden,het is ook beter voor je zelf,wees wijs en geef je zelf aan.
Erg hoor (15-10-2010 om 11:09)
Erg hoor dat er zulke asociale bestuurders zijn.maar ja,je moet je kind van 5 jaar dan ook niet los laten lopen in deze drukke en haastige maatschappij.beetje fout van de ouders ook denk ik. sterkte meissie!!!