Vrouw overleden na ongeluk

Toegevoegd: 26-10-2010, 18.30 uur
Foto 6 van 8

Rojo (28-10-2010 om 08:20)
Die vrachtwagenchauffeur kan daar ook nix aan doen hoor! het kan iedereen gebeuren.
B.s (27-10-2010 om 21:48)
@kees blijkbaar heb jij ook niet geleerd dan. dit kan iedereen overkomen als dit echt zo onoverzichtelijk ligt had het zelf jou kunnen gebeuren of ben je zo perfect?????
Gianna (27-10-2010 om 19:54)
@Marnix: als je een deel van het zebrapad kan zien, kun je er van uitgaan dat er nog een stuk is dat je kennelijk niet ziet. Nog beter opletten dus en afremmen! Volgens mij maakt het ook niet uit. Ook op een rechte weg wordt er weinig gestopt. Duitsers zijn trouwens een positieve uitzondering.
Lia (27-10-2010 om 18:55)
Allereerst veel sterkte voor de nabestaande maar ook de chauffer die doet het ook niet met opzet ieder een heeft altijd een verhaal er bij maar is iedereen er bij geweest als er iets gebuurt ik niet
Ik... (27-10-2010 om 17:45)
De hele situatie klopt daar niet, ik steek er regelmatig over met de fiets, je hebt ogen te kort, maar er moet altyd eerst iets gebeuren voordat er wat aan gedaan word... Veel sterkte voor de nabestaanden en de chauffeur...
Van der Kolk (27-10-2010 om 16:09)
De chauffeur reed keurig: heeft zoals iedereen wel eens overkomt het niet gezien. Hij heeft de dame maar amper geraakt, door een vervelende val met haar hoofd op de stoeprand is ze overleden. Ik reed achter deze vrachtauto, ik heb het allemaal gezien. Chauffeur: sterkte!