Dronken man vertoont asociaal rijgedrag

Toegevoegd: 30-10-2010, 20.40 uur
Door: Manfred Berrevoets
VLISSINGEN - Een 21-jarige Vlissinger is zaterdag bekeurd voor asociaal rijgedrag. Ook bleek hij onder invloed van alcohol achter het stuur te zitten.

Omstreeks 01.30 uur zagen agenten een auto die hevig accelerend en met piepende banden door de Paul Krugerstraat reed. De vlammen kwamen uit de uitlaat van de auto. De bestuurder werd aan de kant gezet.

Bleek dat hij als beginnend bestuurder drie keer zoveel alcohol had genuttigd dan was toegestaan. Tegen de Vlissinger is proces-verbaal opgemaakt voor zijn rijgedrag en het alcoholgebruik. Daarnaast zal hij bij het CBR een verkeerscursus moeten volgen om zijn rijbewijs te kunnen behouden.

De politie ontvangt veel klachten over asociaal rijgedrag in bijvoorbeeld de Paul Krugerstraat. De bestuurder zelf bleek ook een bewoner van de Paul Krugerstraat te zijn.

010 @ jantje (1-11-2010 om 00:28)
Als er een vtec motor in het spel is, dan zijn er vlammen mogelijk tot wel 50 a 60 centimeter, ze moeten mensen met een snelle auto (Honda's) die willen racen gewoon een plek geven waar het mag. bijv het oude psd terrein in vlissingen dat is hier ideaal voor en dan gewoon op eigen risico
Loes (31-10-2010 om 19:06)
wat dacht je van de badhuisstraat.daar rijden die mafkezen ook,echt niet normaal meer.Ik hoop soms dat ze tegen een lantaarnpaal aanknallen.
010 (31-10-2010 om 17:06)
Hij rijdt nog gewoon rond zonder rijbewijs politie doet toch niet zo goed hun werk..
Jantje (31-10-2010 om 16:02)
Jaja vlammen uit de uit;aat, was het geen transformer toch?
K (31-10-2010 om 15:07)
Om te racen hebben we in dit land een aantal mooie circuits waar iedre shumi zich heerlijk kan uitleven,zonder dat het rijbewijs in gevaar komt, ben je dan toch zo dom om op de openbare weg te gaan racen,vind ik dat t rijbewijs in de versnipperaar mag
Wietse (31-10-2010 om 12:37)
Wat een heerlijk gevoel geeft dat toch, alweer zo'n kneus die als een idioot door je straat vliegt, gepakt word. Domme kleuter dat ie is, dronken achter het stuur, 1 keer gepakt en ze zouden zn rijbewijs nooit meer terug moeten geven, dit zal niet de eerste keer zijn dat ie beschonken rondscheurt