Arrestatie na brand scouting Axel

Toegevoegd: 03-12-2010, 13.18 uur
AXEL - De politie heeft in verband met de brand in het scoutinggebouw in Axel een 21-jarige man uit de gemeente Terneuzen aangehouden.

Geruchten over de aanhouding deden vanochtend al de ronde, maar de politie kon de arrestatie pas zojuist bevestigen. De man is opgepakt op verdenking van brandstichting. Hij is in verzekering gesteld.

De politie heeft de zaak nog in onderzoek. Getuigen die nog niet gehoord zijn door de politie worden verzocht te bellen naar 0900-8844.

Zie ook:
- Uitslaande brand scoutinggebouw (03-12-2010)

Anom (11-12-2010 om 00:28)
Deze jongeman zit onterrecht vast... belachelijk hoe de politie omgaat met geruchten...