Auto rijdt in sloot Grijpskerke

Toegevoegd: 06-12-2010, 10.16 uur
Foto 2 van 4

Icequeen (11-12-2010 om 10:37)
@Freek: makkelijk gezegd, koop het beste. weet je hoe duur winterbanden zijn voor een weduwe die MOET werken sinds haar man overleden is omdat ze nergens recht op heeft want had ze maar 5 jr ouder moeten zijn? en wie zegt dat ze niet veilig reed?? je weet niet eens wat er precies gebeurt is die dag
Freek (9-12-2010 om 14:17)
@ icequeen,06-12. mijn moeder had ze al onder gehad.Denk er over na,dat stukje rubber is je eenige kontact met de weg,koop het beste,zomer en winter. @ iedereen.bijna dan,leez eerst testen en spreek een goede Banden speciaalist voor dat je meer onzin schrijf, blijf vielig rijden mensen.
B. (9-12-2010 om 09:07)
Vervelend, sterkte voor t slachtoffer. @Jona, het is inderdaad pas verplicht om in Duitsland op winterbanden te rijden, Is pas op het nieuws geweest dat er dus voor bekeurd kan worden.
Jona (8-12-2010 om 18:44)
@ Nick, Het is voor zo ver als ik weet al 4 jaar geleden verplicht (en waarschijnlijk wel meer ook), maar natuurlijk is het zomers niet verplicht, en dus pas vanaf november of vanaf een bepaalde temperatuur.
Sierra (8-12-2010 om 06:56)
Nog even en we hebben helemaal niets meer te vertellen ,we MOETEN steeds meer en MOGEN steeds minder alles word voor ons geregeld
Nick (7-12-2010 om 22:19)
Sinds wanneer is het in Duitsland al jaren verplicht? Het is pas sinds eind Nov 2010 verplicht. Daarvoor was het aangeraden maar niet wettelijk verplicht. En winterbanden zijn bij hevige regen wel degelijk beter dan zomerbanden. Het profiel voorkomt aquaplaning.