Zoekactie vermiste vrouw voortgezet

Toegevoegd: 12-12-2010, 13.30 uur - Update: 12-12-2010, 16.37 uur
Foto 9 van 12

Marver (13-12-2010 om 18:31)
Hopelijk wordt ze spoedig gevonden. Wat vreselijk dat zoiets gebeurd. In een onbewaakt ogenblik is ze weg. Echt verschrikkelijk als je zo iets mee moet maken. Heel veel sterkte aan de familie toegewenst
Iemand (13-12-2010 om 11:21)
Is er op het station geen videobewaking? Als ze op de trein gestapt is, zou ze daar toch op te zien zijn geweest. Misschien die beelden eens bekijken...
Snoes (12-12-2010 om 20:17)
Fijn dat mensen het nodig vinden om hun eigen ervaringen te delen als ze dit lezen. Erg tactisch zeker gezien waar die vrouw is teruggevonden. Denk toch eens na voor je zoiets plaatst en respecteer de gevoelens van de dierbare van deze vrouw @ Familieleden: Veel sterkte en ik hoop op goed nieuws!!!
Ashley (12-12-2010 om 17:43)
Daarom moeten de condoleurs ook beter controleren want ze kan nu indd ergens anders zitten. Als er nou eens beter word gecontroleerd wisten we 100 % zeker dat ze niet ergens anders zit. Veel sterkte voor de famillie & vrienden. En we hopen dat ze snel thuiskomt
Rob (12-12-2010 om 17:27)
Ik stap zo op me fiets ga richting middelburg even meezoeken,ben zelf ook een beginnend lotgenoot, hoop dat ze snel gevonden word.
Desiree vale (12-12-2010 om 16:44)
Dit verhaal komt zo dichtbij. Een tiental jaren geleden; een vriendin van mijn schoonmoeder van in de tachtig was zoek!. Mijn man en ik overal gezocht helaas de vrouw teruggevonden in een sloot in park torenvlied. Vreselijk!. Ik hoop dat de vrouw warm en gezellig weer wordt thuisgebracht!.Sterkte!