Ernstig ongeluk bij Kortgene

Toegevoegd: 24-12-2010, 07.30 uur - Update: 24-12-2010, 11.22 uur
Foto 1 van 8

Gladheidsbestrijder Z-VL (24-12-2010 om 20:55)
Het word tijd dat mensen gaan beseffen dat het zout , idd hoe vervelend het ook is, op is! Pas je manier van rijden aan! Zelf ben ik bestuurder bij gladheidsbestrijding, we doen wat we kunnen maar we zijn god niet!! Sommigen zullen het nooit snappen! De wegen zijn ontzettend verradelijk momenteel!
Racel (24-12-2010 om 20:30)
Mensen STOP KRITIEK GEVEN en HET TEKORT AAN WEGENZOUT. Dit ernstige ongeluk met dodelijke afloop heeft niemand om gevraagd. RESPECT voor de overledene en zijn familie en voor alle betrokkenen bij het ongeluk. Ook sterkte aan de chauffeur van de s=neeuwschuiver, vreselijk om dit mee te maken!!
Lea (24-12-2010 om 19:27)
Weggebruikers denken vaak dat als er gestrooid is en sneeuw is weggeschoven dat het dan veilig is op de weg, ga daar niet van uit! Volg goed de berichten, pas uw snelheid aan, vertrek vroegtijdig en vooral.....AFSTAND HOUDEN!
Peter (24-12-2010 om 18:55)
Sterke voor de nabestaanden.
Ducatimike (24-12-2010 om 17:47)
Buiten eht ongeluk zelf:de wegen worden vrijgoed schoongehouden vind ik,ze kyunnen neit overal tegelijk zijn helaas,en dus je rijgedrag aanpassen,het probleem met te weinig strooizout snap ik ook niet,vorige week of 2 weken geleden was frisia op tv en zeiden dat ze voldoende hadden gemaakt,
Lydia (24-12-2010 om 17:44)
De lieve jongen is overleden. Iedereen die bloemen wil leggen (ook al zijn de winkels dicht, misschien kunt u de bloemen van de kerst gebruiken), wilt u de bloemen leggen bij de winkel van de ouders van deze jongen in de Wijngaardstraat te Goes - de Turkse winkel Le Bazar