Ernstig ongeluk bij Kortgene

Toegevoegd: 24-12-2010, 07.30 uur - Update: 24-12-2010, 11.22 uur
Foto 7 van 8

VdVonck (30-12-2010 om 19:21)
Zoals ik ook onder het andere bericht heb geplaatst: Ik heb een klein uurtje voor deze jongen over deze weg gereden en kon ivm de gladheid niet harder dan 40/50. Niks dood door bezuinigingen of door het 'strooibeleid' het is gewoon een noodlottig ongeval. Ook hardwerkend of niet., doet er niet toe!
Trainer (29-12-2010 om 15:58)
Deze jonge man heeft niet te hard gereden, maar omdat het zo verradelijk glad is/was, is hij hierbij zijn macht over het stuur verloren. r.i.p burak, familie en geliefde sterkte met dit verlies.
Een kennis (27-12-2010 om 23:38)
Ik kan de bestuurders van strooiwagens niks verwijten, wat ik wel kan is de gemeente verwijten, de gemeente is op dit moment flink aan het bezuinigen, de jongen die is overleden is het slachtoffer van bezuinigingen. RIP Burak.
Dennis (27-12-2010 om 21:05)
Elk bericht van een overleden of gewond famillielid is vreselijk. hoe het binnenkomt maakt niet uit. het komt hard aan
Luc (27-12-2010 om 02:40)
Mensen zijn zelf verantwoordelijk voor hoe ze rijden en niet op de jongen die overleden is bedoeld kan ik niet over oordelen.als je ziet dat de mensen met sneeuwschuivers zo hard hun best doen want als hun er niet zien kunnen we helemaal geen kant op. rust zacht en fam sterkte