Duik ten bate reddingsbrigade

Toegevoegd: 02-01-2011, 21.16 uur
De nieuwjaarsduik bij Domburg verliep zonder problemen.
© Foto: Domburgse reddingsbrigade
DOMBURG - De nieuwjaarsduik op het strand van Domburg heeft gisteren in totaal bijna 430 euro opgeleverd voor de Domburgse reddingsbrigade.

Op het strand bij Noordduine had surfvereniging Rocky zoals elk jaar weer een duik georganiseerd. In totaal trotseerden 128 mensen het 4,3 graden koude water van de Noordzee.

Ook dit jaar waren er vrijwilligers van de Domburgse Reddingsbrigade aanwezig om toe te zien op een veilig verloop van de duik en zonodig eerste hulp te verlenen. De duik is zonder incidenten verlopen.

De opbrengst van de duik kwam geheel ten goede aan de Domburgse Reddingsbrigade.

Ikke (4-1-2011 om 18:34)
Je bent gek als je daar aan mee doet