Geen files

Identiteit dode man bekend

Toegevoegd: 09-01-2011, 18.50 uur
Door: Manfred Berrevoets
MIDDELBURG - De identiteit van het stoffelijk overschot dat zaterdagmorgen in Zierikzee is gevonden is bekend. Familieleden hebben zich vandaag bij de politie gemeld.

Het betreft een 58-jarige man uit de gemeente Goes. Op zaterdagmorgen 8 januari 2011 omstreeks 11.15 uur vond een wandelaarster op een klein strandje aan de Oosterschelde, vlakbij het havenhoofd in Zierikzee, het levenloze lichaam van de man. De vrouw heeft direct de Zeeuwse politie gewaarschuwd.

Zie ook:
- 09/01/2011: Lijk aangespoeld op strandje

Vlinder (9-1-2011 om 21:38)
Heel veel sterkte...hier zijn geen woorden voor... Mijn condoleances voor familie en vrienden...
TM (9-1-2011 om 21:01)
Kijk en dit met dank aan adequaat optreden door de foto te plaatsen. Goed werk. Familie heel veel sterkte.
Rian (9-1-2011 om 19:02)
Sterkte voor de familieleden.Wat moet het vreselijk zijn om je dierbare op deze manier te vinden.