Ernstig ongeluk Tholen

Toegevoegd: 10-01-2011, 11.16 uur - Update: 10-01-2011, 21.58 uur
Foto 2 van 4

Dochter slachtoffer(vervolg) (14-1-2011 om 10:18)
Uitgestapt, gezond en wel en is daarna geschept door de andere auto, die ook glipte. Niemands schuld, wel veel ellende ed. Wij leven met de gevolgen, verwijten, strooiopmerkingen en alles helpen mijn moeder niet. Denk na voor je iets post!
Dochter slachtoffer (14-1-2011 om 10:17)
Fijn als iedereen de feiten checkt. Mijn moeder was het slachtoffer hiervan. Van hard rijden was geen sprake en van eigen schuld al helemaal niet. Ze heeft zelf eerst geslipt, inderdaad te hard daarna geremd of gedaan en van de dijk gegleden. !
Ikke (12-1-2011 om 08:41)
Nee de mensen uit het busje mankeerden niets ! De vrouw die erin zat is heen gezonden met een enkel/voet welke op 2 plaatsen was gebroken. Maar verder niets aan de hand hoor!
Zeeuwsvlaamse (11-1-2011 om 09:33)
Snap niet hoe de ambulance van Goes moet komen om naar een ongeval op Tholen te gaan en vroeger ging men uit elkaar om een ambulance erdoor te laten, maar tegenwoordig?!? Er werd gewaarschuwd voor gladheid en daar houden we nog te weinig rekening mee.
Arie (11-1-2011 om 03:00)
Ik ben zelf 4 jaar geleden 2x achter elkaar aangereden toen ik de bocht uitgleed in een wijk, en vlak na mij 2 auto's precies net zoals ik de bocht uitgleden, had me bijna 't leven gekost bij het uitstappen, maw, verlaat je auto snel maar veilig na het wegglijden! Sterkte aan de slachtoffers!
Kees (10-1-2011 om 18:07)
Sneeuw:, Verbeter de wereld, begin bij jezelf.