Grote brand bij Kwadendamme

Toegevoegd: 19-01-2011, 03.00 uur
Foto 3 van 4

Dekker (20-1-2011 om 13:11)
@roza. Ja hoe kan dat nou heej. Hoe vliegt een huis in brand?? door korstsluiting, brandstichting of door iemand die iets onoplettends doet dat zal bij dit ook zo zijn he. Of worden duivenhokken uitgeloten voor een mogelijkheid om in de brand te vliegen??
Dekker (19-1-2011 om 10:38)
O,o,o dat is het ergste wat een duivenmelker kan over komen. IK wens je veel sterkte!
Jetty (19-1-2011 om 10:34)
Arme dieren - geen schijn van kans ! Ook triest voor de eigenaar - waarschijnlijk jaren met liefde mee gefokt. Hopelijk geen brandstichting maar een technische oorzaak.
Roza (19-1-2011 om 09:36)
Hoe kan dat nou,is dit geen brandstichting- hoe kan een duivenhok nou in de fik vliegen!
Kees (19-1-2011 om 06:33)
Het valt mij op dat de laatste maanden er steeds s'nachts loodsen uitbranden bij boerderijen. Wel door heel Zeeland heen, maar allemaal s'nachts.