Poging overval kantine Tholen

Toegevoegd: 28-02-2011, 11.43 uur
THOLEN - Zaterdagavond is een poging tot overval gedaan in de kantine van een verenigingsgebouw aan de Zoekweg in Tholen. Dat heeft de politie nu pas bekend gemaakt.

Een onbekende man trachtte rond 21.15 uur de beheerder van de kantine te overvallen. De beheerder gooide hierop barkrukken en stoelen naar de overvaller en sloeg hem met een barkruk. De overvaller vluchtte hierna weg.

De overvalller was gekleed in een zwart vest met capuchon, zwarte schoenen en een blauwe spijkerbroek. Hij is ongeveer 1.80 m lang en zijn gezicht was bedekt met een zwarte bivakmuts.

Bram (1-3-2011 om 18:45)
Beste Tolenaar, jammer dat de rechtzaak bij jou wel is doorgegaan. Gehaal onterecht en snap daar ook niets van. En weglopen? hoe komt die rechter daarbij. Hij had je beter een compliment kunnen geven vanwege je optreden tegen deze hufter. 't beste ermee! Mijn mening: goed gedaan Tolenaar.
Tolenaar (1-3-2011 om 15:51)
Beste Bram, Je bent niet de enigste, zelf ook ondervonden, dader het ziekenhuis in, hij aangifte gedaan,waren toch geen getuigen, ikke voor de rechter, poging tot doodslag te laste gelegt, 80 uur werkstraf en een boete, zegt de rechter u had weg moeten lopen. Heb dit nooit goed begrepen. jij wel.
Bram (1-3-2011 om 02:44)
Annie (28-2-2011 om 13:27)
Waar het naar toe in nederland.niet normaal meer
Yesenaer (28-2-2011 om 13:20)
Goeie actie van die beheerder!!! Sterkte voor die beheerder. Ik hoop dat die overvaller er blijvend letsel aan over gehouden heeft!!! Wat een rotzak, om zo geld op zak te krijgen!!!
Tolenaar (28-2-2011 om 12:40)
Zo`n manneke is daar toch wel meer geweest,anders weet je daar de weg zo maar niet, ik sta niet raar te kijken als hij daar uit de buurt komt, en de eigenaar heeft niet hart genoeg geslagen met die kruk, en de gene die geslagen is moet aangifte gaan doen bij de politie. Ben benieuwd.