Vlaketunnel dicht na ongeluk

Toegevoegd: 16-03-2011, 16.15 uur - Update: 16-03-2011, 16.35 uur
VLAKE - De Vlaketunnel is momenteel deels afgesloten vanwege een ongeluk.

Er staat voor de tunnel, die is afgesloten in de richting van Bergen op Zoom, 4 kilometer file. Het verkeer wordt omgeleid via de afslag Kapelle. Voor deze afslag staat nog eens zeker 2 kilometer file. Politie en Rijkswaterstaat proberen nog meer botsingen te voorkomen door het verkeer te attenderen op de files.

Het ongeluk vond even na half vier plaats. Er werd gemeld dat er sprake was van een kettingbotsing. Uiteindelijk bleken er drie auto's bij betrokken te zijn. Direct werden de ambulancedienst en de brandweer ter plekke gestuurd. Al snel bleek dat er niemand bekneld zat. Wel was er sprake van ten minste één gewonde. Het slachtoffer klaagde over zijn/haar nek.

Het verkeer kon aanvankelijk langs het ongeluk rijden, maar later werd de rijbaan naar Bergen op Zoom toch afgesloten. Een berger staat nu klaar om de voertuigen weg te halen. Hoe lang de stremming en de omleiding nog gaan duren is onduidelijk.

Kaatje (16-3-2011 om 22:32)
Afstand houden en je snelheid aanpassen. En netjes invoegen en asociaal nog even doorrijden en je er tussen willen proppen.Als iedereen op tijd invoegt gaat alles veel vlotter.En oja wel met 70+ door de tunnel rijden en niet met 70- ,dat scheelt veel remmen.
Ixtreme (16-3-2011 om 21:21)
Zolang wij nederlanders zo een gehaasd en gestrest volk blijven kun je dit soort aanrijdingen toch niet voorkomen.. We hebben allemaal haast en waarom?? Lang leve het nederlandse stressleven. De maatschappij dat zijn wij maar dat schijnt hier niemand te begrijpen.
R (16-3-2011 om 18:57)
Was te verwachten
J. (16-3-2011 om 17:03)
Het is al erg genoeg al die ellende bij de vlaketunnel.. Als iedereen zich nou gewoon eens aan de snelheid houdt en stopt met bumperkleven dan is iedereen op tijd thuis.
Ineke (16-3-2011 om 16:36)
Een goeie 6 weken geleden was dat ook al toen stond ik er zelf in je kan dan geen kant op.Het schijnt dan toch moeilijk te zijn om 2 sec. afstand te houden.Gelukkig dat er geen ernstig gewonden waren dat is het belangrijkste.