Verkeerscontole in Vogelwaarde

Toegevoegd: 02-04-2011, 01.16 uur
Door: Manfred Berrevoets
VOGELWAARDE - Naar aanleiding van klachten over asociaal weggedrag, o.a. bestaande uit hard rijden en gevaarlijk inhalen, op de N61 ter hoogte van Vogelwaarde heeft de politie daar vrijdag tussen 14.30 en 18.00 uur een controle uitgevoerd.

Er werden de volgende 7 overtredingen waargenomen:
- 1 x 129 km/uur op de 80 km weg (personenauto)
- 1 x 111 km/uur op de 80 km weg (bestelwagen met geladen aanhanger)
 - 1 x bromfiets op de rijbaan i.p.v. op verplicht bromfietspad
- 1 x bromfietser die geen identificatie bij zich had
- 1 x bromfietser zonder helm
- 1 x niet dragen van de autogordel
- 1 x inhalen in het inhaalverbod (doorgetrokken streep)

J.P. (10-4-2011 om 11:22)
Nou, dat is vrij eenvoudig, als je de rondweg aan de oostkant legt is er überhaupt geen probleem, en daar is ruimte voldoende voor. Net als vandaag worden we weer eens geterroriseerd door een motorclub die een toerrit houdt, en dit al meer dan 2u. Die lui hebben vast NOOIT gehoord van zondagsrust!!!
Sander (8-4-2011 om 09:09)
@ J.P. een rondweg? vanaf hulst/terhole gezien naar zaamslag/terneuzen oke. maar wat dan met de weg vanaf kloosterzande/hengstdijk gezien richting zaamslag/terneuzen. waar wil je die leggen dan. tunnel? brug? schans? zeg et maar.
J.P. (4-4-2011 om 15:26)
Het word de HOOGSTE tijd dat er in Vogelwaarde, en daarmee bedoel ik de bebouwde kom, actie word ondernomen tegen snelheidsduivels! Hoog tijd voor een 4-tal verhoogde kruispunten op Rapenburg, en waarom niet een rondweg!!! Zaamslag, Terhole hebben een rondweg, waarom wij niet? Wij zijn het BEU!!!!
B. (3-4-2011 om 21:05)
@ Jaap: wij verzoeken hier ook telkens om, dan plaatsen ze een matrixbord thv de kerk, dat is binnen 10 min. overal bekend en iedereen houdt zich dan plots keurig aan de snelheid. Van mij mag er een drempel aan beide kanten van het dorp. Van mij mogen ze ze vd weg halen en de auto in de shredder!
Jaap (2-4-2011 om 16:41)
Politie: controleer nu ook eens onderhand op de weg van Vogelwaarde naar Kloosterzande, lijkt wel een racebaan! politie???NERGENS TE BEKENNEN. Bovendien worden vooral de Zeeuwsvlaamse polderwegen misbruikt op zondagen door hele horden Belgische motorrijders (coureurs).
Popo (2-4-2011 om 10:39)
1 x 129 km/uur op de 80 km weg (personenauto) dat is dan dat is dan 320 euro ik heb hem ook net binne gehad