Traumaheli voor bevalling in Goes

Toegevoegd: 18-04-2011, 10.17 uur - Update: 18-04-2011, 10.46 uur

GOES - De traumahelikopter is vanochtend ingezet bij een bevalling in het asielzoekerscentrum (AZC) in Goes. Het kindje is helaas overleden.

Rond 08.50 uur kwam de melding binnen dat er problemen ontstaan waren tijdens een bevalling in het complex aan de Albert Plesmanweg. Drie ambulances en de traumahelikopter uit Rotterdam kwamen ter plekke om moeder en kind te helpen.

Volgens de politie heeft het kindje het niet gehaald. Over de toestand van de moeder kon de politie vanochtend nog niets zeggen.

Anne goossens (18-4-2011 om 11:55)
Het is verschrikkeijk een kind te verliezen. Voor de ouders dan ook alle sterkte van de wereld.
Yente (18-4-2011 om 11:50)
Denk niet dat er te lichtvaardig een heli wordt ingezet, maar dat neemt niet weg dat het voor mensen zonder medische achtergrond soms moeilijk te begrijpen is. Drie ambu's en heli voor één moeder en kind.. Je mag denk ikvan professionals aannemen dat deze inzet ook als noodzakelijk werd geacht.
Jing jong (18-4-2011 om 11:37)
Sterkte met het verlies.
E. (18-4-2011 om 11:28)
Dat kindje is overleden. Denk daar eens aan P! Zonder die traumahelikopter had die moeder het misschien ook wel niet gered.
Mieke (18-4-2011 om 11:26)
Wat vreselijk... Een kindje, een mensenleven en wie weet hoe het met de moeder is? En dan nog durven zeggen dat die Heli misschien niet nodig was.... Denk eens als het jou vrouw en kind zou zijn??!!! Elk leven telt!!!! Heel veel sterkte met die afschuwelijke verlies....
J. (18-4-2011 om 11:16)
Vreselijk dat het kindje het niet heeft gehaald, sterkte voor de familie. En P. voortaan toch even nadenken wat je zegt, natuurlijk was hij hier echt nodig..