1 file van totaal 3 km

Mishandeling 16-jarige Goes

Toegevoegd: 23-05-2011, 11.50 uur

GOES - De politie heeft zaterdag in Goes drie jongens aangehouden wegens openlijke geweldpleging eerder die avond tegen een 16-jarige jongen uit Heinkenszand.

De 16-jarige fietste die avond met twee vrienden door het fietstunneltje onder de Ringbaan West in Goes. Eenmaal uit het tunneltje kwamen de drie een groep van tien jongens tegen. Een van die jongens gaf een trap tegen de fiets van de 16-jarige waarna een andere jongen van de groep een fiets op het fietspad gooide.

De 16-jarige kwam hierdoor ten val. Toen hij trachttte overeind te komen werd hij in zijn rug en tegen zijn heup getrapt. De groep werd rond 22.30 uur staande gehouden in de Nieuwstraat in Goes. Een 14, 15 en 16-jarige jongen uit de groep, allen uit Middelburg, zijn aangehouden en in verzekering gesteld.

Zondag rond 16.30 uur konden de drie aangehouden jongens weer huiswaarts keren.

Corina (25-5-2011 om 14:20)
@Ook moeder...horen niet op die tijd op straat? Wat als ze van een vereniging o.i.d of schooldisco kwamen? Sorry hoor, maar dit vind ik een vooroorlogse reactie... Overigens moeten deze heren maar goed aangepakt worden!
Marco (25-5-2011 om 10:55)
Ik ben een andere Marco. @Marco: Inderdaad, er zal vast wel iets zijn wat de ouders zelfs tot nu toe niet weten wat ze vroeger gedaan hadden. Dus Lion zeg dat niet, ik heb een kleine van 9mnd, ik zal daar ook last van krijgen. Iedereen wil dat zijn/haar kind goed gedrag gaat vertonen. Was maar waar
Ook moeder (25-5-2011 om 09:27)
Jonger dan 16 horen op dat tijdstip niet op straat te zwerven, dat is een teken dat er te weinig te doen is voor ze en wat lopen die op dat tijdstip in Goes als ze in M'burg wonen. Ze horen in de bus of trein op weg naar huis te zitten of als ze overnachten in Goes toch minstens binnen te zijn.
Bewoner Zeeland (25-5-2011 om 08:57)
Maar poltitie doet ook weinig hier in renesse wordt een groep medelanders die een beveiliger bedreigde en trapte gelijk vrijgelaten en toen ze voorbij reden met schietbewegingen deden ze ook niks politie zag het zelf. Dus van die ambtenaren hoef je ook niks te verwachten.
Marco (24-5-2011 om 19:14)
@Lion, fijn dat u zo goed van uw zoon weet dat hij zoiets niet zou doen, en dat door uw goede opvoeding komt. Elk mens kan veranderen in een beest. Ik denk dat uw zoon heus wel dingen heeft die zijn ouders niet weten!
Mar (24-5-2011 om 15:19)
Dus als ik het goed begrijp komen er een stel jongeren uit Middelburg in Goes de boel verzieken??? Belachelijk zeg; er zijn toch wel leukere dingen te verzinnen lijkt mij.