Man (55) dood door misdrijf

Toegevoegd: 08-06-2011, 08.39 uur - Update: 02-11-2016, 16.39 uur

SINT MAARTENSDIJK - De man die vannacht zwaargewond werd aangetroffen in een woning in Sint Maartensdijk is overleden aan de gevolgen van een misdrijf. Dat meldt de politie.

Rond 01.20 uur vond er een ernstig incident plaats in de woning aan de Keethil. De politie wil tot nu toe alleen kwijt dat de 55-jarige bewoner gewond werd aangetroffen onderaan de trap. Het slachtoffer werd lange tijd gereanimeerd, maar overleed ter plekke.

Het onderzoek was woensdagmorgen gericht op de grote parkeerplaats nabij de woning. Technisch rechercheurs hebben de omgeving afgezocht. Ook is er een grote witte tent opgezet voor de woning. Het onderzoek is nog in volle gang.

De politie is een grootscheeps onderzoek gestart en de tactische en forensische recherche houden een sporenonderzoek in en om de woning. Ook is een buurtonderzoek gehouden onder de buurtbewoners omdat mogelijk iemand iets heeft gehoord of gezien wat in verband kan worden gebracht met deze zaak.

Informatie omtrent de doodsoorzaak van de man is nog niet bekend.

John (9-6-2011 om 12:20)
Wat een hoop onzin-commentaar en speculaties weer! De waarheid en toedracht zijn alleen interessant voor de recherche en de nabestaanden. Heb je niks zinnigs te melden, wees dan stil.
Commentator (8-6-2011 om 22:56)
Moord=met voorbedacht rade dus dat gebeurt niet zomaar...dat is een weloverwogen beslissing van de dader. Opmerkelijk dat er al zo voorbarige conclusie's getrokken worden. Zonder achtergronden is het namelijk niet vast te stellen wat er zich heeft afgespeeld. Pas dus op met uw reacties.
Tholenaar (8-6-2011 om 21:29)
@ it's me: Je kan wel zomaar vermoord worden. Stel dat je s'nachts in bed ligt, en je hoort gestommel beneden. Toch maar eens gaan kijken. Beneden de trap staat een inbreker klaar om je te vermoorden, want een inbreker hoeft geen pottekijkers.
Chantal (8-6-2011 om 18:21)
Mensen worden niet zomaar vermoord? Dagelijks worden mensen zomaar vermoord, zomaar voor een tientje, voor een verkeerd woord tegen de verkeerde persoon of omdat je simpelweg op de verkeerde moment de verkeerde persoon tegenkomt. al die conclusies , tot het jou overkomt.
Marco (8-6-2011 om 14:56)
Die verdachte, die zullen ze vast wel na jaren later vinden, kijk maar op het nieuws b.v. ouwe vent wat zelf al bijne dood aan het gaan is wat vroeger iets vreselijks heeft gedaan en dan nu nog ervoor gaan zitten. Maar het maakt inderdaad niet uit waar je woont, bekende of geen bekende. Sterke!
...! (8-6-2011 om 14:37)
Enige tijd geleden,miss 1½ jaar,is er een wietplantage in dat zelfde huis ontmanteld,miss heeft dit iets met deze zaak te maken,je wordt toch niet zomaar vermoord?