Vijf aanhoudingen Concert at Sea

Toegevoegd: 18-06-2011, 17.42 uur

SCHARENDIJKE - Tijdens Concert at Sea werden vrijdag enkele aanhoudingen verricht. Dat meldt de politie.

Een 27-jarige man uit Hellevoetsluis werd aangehouden wegens vernieling aan een motor; en 42-jarige man uit Donrijp werd aangehouden nadat een woordenwisseling met een medebezoeker uitmondde in een handgemeen.

Verder werden drie inwoners van Stellendam, één van 24 en twee van 25 jaar, aangehouden omdat ze zouden hebben gevochten. Achteraf bleek dat alleen één van de 25-jarigen enkele klappen had uitgedeeld.

Allen zijn inmiddels weer in vrijheid gesteld.

Frans (20-6-2011 om 08:57)
Echt een zeeuws festival dat gewoon zonder problemen door kan geven, dit ook mede door de nuchterheid van het zeeuwse volk dat hierop af komt!