Dode bij ongeval N61 Biervliet

Toegevoegd: 06-07-2011, 06.45 uur - Update: 06-07-2011, 07.27 uur
Door: Manfred Berrevoets
BIERVLIET - Een 23-jarige automobilist uit de gemeente Sluis is vanmorgen overleden als gevolg van een ongeval op de N61. Zijn passagier raakte daarbij gewond.

Omstreeks 04.00 uur reed de 23-jarige bestuurder vanuit Terneuzen richting IJzendijke. Door nog onbekende oorzaak kwam hij in de rechterberm. Na een stuurcorrectie schoot de auto terug de weg op en belandde aan de linkerzijde in een droge sloot. De bestuurder werd daarbij uit zijn auto geslingerd.

Diverse hulpdiensten kwamen snel ter plaatse waaronder een traumahelikopter. Beide inzittenden van de auto zijn per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis in Terneuzen. Daar overleed de bestuurder aan zijn verwondingen.

De N61 is enige tijd afgesloten geweest, tegen 07.30 uur werd de weg weer vrijgegeven voor het verkeer.

Verschrikkelijk (6-7-2011 om 14:01)
@W, een gordel dragen red niet altijd je leven! soms is het juist die gordel die je het leven kost. wat een verschrikkelijk ongeval weer! heel veel sterkte voor de nabestaanden, en heel veel sterkte voor het tweede slachtoffer! dat je er maar snel weer boven op zal komen!! Sterkte!
Tom (6-7-2011 om 13:13)
Zeer veel sterkte aan alle famileden en vrienden met dit grote verlies. Was er stil van toen ik het hoorde. Nogmaals heel veel sterkte.
Monique (6-7-2011 om 12:54)
Wederom een verschrikkelijk verkeersdrama. Helaas het 8e verkeersslachtoffer in de afgelopen maand in Zeeland. Ik wil het andere slachtoffer en de nabestaanden heel veel sterkte toewensen en ook alle hulpverleners en hoop voor hen dat het voorlopig 'rustig' blijft op de Zeeuwse wegen.
.. (6-7-2011 om 12:17)
Gecondoleerd, heel veel sterkte voor nu maar vooral voor de toekomst!
Remko (6-7-2011 om 11:52)
Sterkte voor de nabestaanden !! Rust zacht
Susan (6-7-2011 om 11:15)
Heel erg! Sterkte voor de nabestaanden