Ook man zaak M'burg overleden

Toegevoegd: 19-07-2011, 06.21 uur
MIDDELBURG - Ook de man die zwaargewond raakte na het misdrijf in Middelburg is overleden. Dat bevestigt de politie.

Het misdrijf aan de Hooge Meestraat in de wijk Dauwendaele werd rond 01.05 uur gemeld. Twee ambulances en een traumateam kwamen ter plekke. Een vrouw was al overleden. Een man werd zeer zwaargewond aangetroffen. Hij werd met spoed naar het ziekenhuis gebracht, maar naar nu blijkt is hij inmiddels overleden.

De politie heeft inmiddels een signalement van een verdachte verspreid. Volgens politiewoordvoerster Mireille Aalders gaat het om een bekende van de slachtoffers. Wat hun relatie precies is, is niet bekend. Ook is nog niets bekend over de identiteit van de slachtoffers.

Inmiddels staan arrestatie-eenheden gereed om de verdachte aan te houden als zijn positie bekend is. Volgens Aalders is er vooralsnog geen enkele indicatie in de richting van zijn verblijfplaats.

Inmiddels houden zich zo'n twintig politiemensen zich bezig met het onderzoek.

Zie ook:
- Signalement verdachte moordzaak (19-07-2011)
- Dode en zeer zwaar gewonde in Middelburg (19-07-2011)