Vermiste meisjes weer gevonden

Toegevoegd: 24-07-2011, 19.34 uur
Door: Manfred Berrevoets
MIDDELBURG - De politie heeft zondag lange tijd gezocht naar twee vermiste meisjes. De meisjes werden rond 16.15 uur vermist in de omgeving van de La Place op het Podium in Middelburg.

De twee meisjes van 8 en 10 jaar zijn rond 19.30 uur in goede gezondheid door een biker van de politie gevonden bij de Emté in Middelburg Zuid.

Zie ook:
- 24/07/2011: Twee meisjes vermist in Middelburg

Ik (30-7-2011 om 01:15)
Het zijn tegenwoordig allemaal instantie's, instellingen, verenigingen, clubjes, scholen, waar de kinderen verdwijnen, ik, moeder van 2 kids ben ik er helemaal niet gerust op, dat het zo makkelijk gaat!
Marco (26-7-2011 om 13:43)
Hou toch op met van (je heb zeker zelf geen kinderen) het is gewoon zo dat de ouder(s) moeten opletten ik zelf heb een kind van bijna 1jr wie weet zal ik daar ook wel last van krijgen (ik hoop van niet) maar dat zal dan toch aan mijzelf liggen. Ook wat Marja typt klopt gewoon.
Mar (26-7-2011 om 10:51)
@ moeder: Ik zou er toch serieus over nadenken om een klacht in te dienen tegen die instelling. 2 uur later pas geinformeerd worden is gewoon not done.
An (26-7-2011 om 07:32)
@ Marja. Oh ik zal niet ontkennen hoor dat sommige ouders erg makkelijk zijn! Maar ook ouders zijn net mensen en dus wel eens afgeleid. Anyway, dat was niet eens het geval hier zoals we kunnen lezen in de reactie van de moeder en dat was nu maar net mijn punt... oordeel pas als je de feiten kent.
Geert (25-7-2011 om 19:17)
@W van Dalen U heeft waarschijnljik geen kinderen anders zou u niet zulke praat doen!! Gelukkig voor de ouders ziijn ze gezond en wel terug gevonden!
Marja (25-7-2011 om 11:22)