Arrestatie na doorrijding Middelburg

Toegevoegd: 26-08-2011, 17.34 uur

MIDDELBURG - Donderdagavond rond 19.25 uur vond er op de Fazantenhof in Middelburg een aanrijding plaats tussen een personenauto en een scooter. Na de aanrijding reed de bestuurder van de personenauto door.

De 17-jarige bestuurster van de scooter uit Oost-Souburg reed over het parkeerterrein van de Albert Heijn aan de Veersche Poort komende uit de richting van de Scholeksterstraat. Een automobilist, die achteruit een parkeervak uitreed, verleende het meisje geen voorrang waardoor een aanrijding ontstond.

Het meisje kwam ten val en schaafde haar knie. De automobilist reed na de aanrijding door. Een getuige die dit probeerde te voorkomen moest wegspringen om niet door de auto te worden aangereden.

In verband met de zaak is rond 20.20 uur een 25-jarige man uit Middelburg in zijn woning aangehouden.

Bertus (29-8-2011 om 14:00)
Buiten het feit dat de bestuurder al fout was, lees ik dat hij asociaal, laaghartig en laf is....enz. Maar doorrijden na een aanrijding is gewoon een MISDRIJF. Maar ik wilde het meisje even sterkte, beterschap wensen!
John (27-8-2011 om 20:53)
@marina: het was een meisje van 17 en vanaf 16 mag je gewoon op een scooter rijden als je daar je rijbewijs voor hebt gehaald.
Ik (27-8-2011 om 15:56)
@ Marina, voordat je reageert lees eerst eens goed, het gaat om een meisje. Best makkelijk ook om al de scooterrijders over 1 kam te scheren, laat je bovendien eens beter informeren, scooter rijden mag je vanaf je 16de. Zinloze reactie dus.
A (27-8-2011 om 15:50)
Beste marina, Je kraamt allemaal onzin uit! Als je 16 bent mag je brommer rijden en als je 18 bent dan mag je een auto besturen. En doorrijden na een aanrijding kan al helemaal niet en asociaal rijgedrag.
Gizmo (27-8-2011 om 15:50)
@Marina (26-8-2011 om 20:37 uur) Jij bent niet zo erg goed in begrijpend lezen, geeft nix hoor... Maar ga dan ook niet reaguren. Bovendien is de minimum leeftijd 16 jaar, om scooter te mogen rijden. On Topic: Doorrijden na een ongeluk is 1 van de laaghartigste en lafste dingen die je kunt doen.
Diana (27-8-2011 om 13:50)
@marina; je zegt dat hij 17 is en pas met 18 op een scooter mag rijden, nou ik weet niet in wat voor een tijdperk jij leeft maar als je 16 bent mag je na het behalen van theorie en praktijk toch echt gaan scooteren! en HIJ is in dit verhaal een ZIIJ. Sterkte voor het meisje!!