Vrouw vermoord in woning Breskens

Toegevoegd: 27-08-2011, 12.08 uur - Update: 27-08-2011, 18.34 uur
Foto 10 van 20

J (30-8-2011 om 11:31)
Dat is waar wat je zegt neighbour, de meeste weten niet hoe het in elkaar zat ( ik ook niet ), mensen staan helaas te vaak klaar met hun meningen terwijl ze niet het fijne er van weten. Dan krijg je deze discussies, het is alleen zo jammer dat het niet op een andere is opgelost
Neighbour (29-8-2011 om 10:35)
Waarom alle kritiek op politie en justitie? Willem woonde, ondanks wat er in het verleden was gebeurd, gewoon weer bij het gezin. Dat was de keuze van Bianca en Willem samen. De politie kan dan niets meer doen. Ondanks eerder geweld had niemand dit zien aankomen! Zwijg als je niet weet hoe het zit!
M (28-8-2011 om 22:54)
Nergens staat te lezen dat het straatverbod al weer ingetrokken was en de vader/dader gewoon weer in huis woonde. Dan kan je als hulpverlener niets doen als de situatie weer uit de hand loopt. Foute keus geweest de man weer toe te laten aangezien er in het verleden al genoeg gebeurd was.
Aptilia (28-8-2011 om 20:23)
Heel veel sterkte voor de nabestaande hopen dat ze dit kunnen verwerken en dat de dader lang mag zitten voor zijn daden
Veronique (28-8-2011 om 18:44)
Rust Zacht lieve Bianca, We zullen je allemaal erg missen en ik ben mn maatje kwijt. Heel veel sterkte voor de familie en nabestaande. We denken aan jullie en vooral aan de kinderen.
@morel (28-8-2011 om 12:47)
Wat kan de politie doen ? Zij kennen zo'n iemand aanhouden en dan zegt justitie dat ie weer naar huis mag !! Dus wat had de politie moeten doen volgens jou ? Sterkte voor de nabestaande