Geen files

Rommelmarkt Jeugdbrandweer

Toegevoegd: 08-09-2011, 14.02 uur
MIDDELBURG - Zaterdag is het zover: de jeugdbrandweer van Vlissingen houdt dan een grote rommelmarkt in en rond de Zwarte Plaatwerkerij op het voormalige Scheldeterrein in Vlissingen.

Jeugdbrandweer Vlissingen is een enthousiaste club jongens en meiden van 12 tot 18 jaar, die onder volledig vrijwillige leiding van professionele brandweermensen spelenderwijs kennis maken met het brandweervak. In de loop van de jaren zijn een groot aantal oud-jeugdleden doorgestroomd naar de ‘grote brandweer’.

Naast dit primaire doel, voeren zij het hele jaar door tal van activiteiten uit.  Één van deze activiteiten dit jaar is het organiseren van de grote rommelmarkt. De markt wordt gehouden op zaterdag 10 september tussen 09.00 en 15.00 uur.

De opbrengst van de verhuur van de kramen komt ten goede aan Jeugdbrandweer van Vlissingen. Er zullen ook diverse activiteiten plaatsvinden. Zo is er een springkussen en een “running wall” van stichting palladium. Tevens zullen er zijn er (jeugd)verenigingen aanwezig zijn om zichzelf te promoten.

Zie ook: www.jeugdbrandweervlissingen.nl/rommelmarkt