Beknelling bij ongeluk Yerseke

Toegevoegd: 18-11-2011, 01.57 uur - Update: 18-11-2011, 11.39 uur
Foto 10 van 16

Yerseke15 (19-11-2011 om 21:57)
@ de eerste schrijver, je gooit wat door elkaar denk ik. Je mag er 80, en wat u bedoeld is de ADVIESsnelheid, net nadat je Yerseke uit rijdt. Bij dezen hou je je aan de max. snelheid of advies snelheid? > Niks aan de hand.
Yersenaerse (18-11-2011 om 21:53)
@ ikke uut Yerse Dan is het vast lang geleden dat je over de dijk bent gekomen. Het gevaarlijkste stuk is max 60 km!! Dat is de Molendijk net na de Molendijkse weg tot aan de afslag Olzendedijk.
Hans (18-11-2011 om 18:01)
@zandijk wederom. Je zou uit Yerseke kunnen komen. OVERDRIJVEN noemen ze dat. Als iedereen gewoon zich aan de snelheid houd en op zijn eigen kantje dan is er niks aan de hand. Maar als je deze weg bijzonder gevaarlijk vind kan je beter over de postweg naar Yerseke rijden.
Ikke uut Yese (18-11-2011 om 17:35)
De Zanddijk Molendijk is inderdaad een gevaarlijke dijk waar in de loop van de tijd al diverse mensen om het leven zijn gekomen (Helaas) 5 per jaar is heel erg overdreven. Het is nu in elk geval gelukkig al heel lang geleden! de eerste schrijver kent de dijk vast niet Het is niet max 60 maar 80!
Ye (18-11-2011 om 15:55)
Zeker onzin 5 doden per jaar kan me eigen niet herinneren dat er een dode gevallen is. Ze kunnen die snelheid wel minderen maar hoe zachter er gereden wordt hoe minder de mensen opletten. Hoe meer ongelukken je hebt. Mensen moeten gewoon opletten daar net als op alle dijken
Yersenaerse (18-11-2011 om 15:13)
't was 's nachts. W.s. Niet veel verkeer. Je komt er pas achter wat er kan gebeuren als je zoiets meemaakt. Ik weet t zelf. Bij elke vrachtwagen op de Zanddijk kreeg ik de bibbers. Ik hoop dat ze er goed vanaf komen en dat ze wat geleerd hebben.