Beide slachtoffers overleden

Toegevoegd: 20-11-2011, 18.33 uur
MIDDELBURG - De twee slachtoffers van het ernstige ongeluk op de Looijerssingel in Middelburg zijn overleden. Dat heeft de politie zojuist bevestigd.

Volgens de politie vormden de bejaarde slachtoffers uit Middelburg een echtpaar. Omdat enkele familieleden nog niet in kennis zijn gesteld worden de personalia niet bekend gemaakt. De twee zijn op weg naar het ziekenhuis overleden.

Het echtpaar werd rond 14.40 uur geschept door een 64-jarige Middelburgse automobilist. Het ongeluk gebeurde op de voetgangersoversteekplaats bij de kruising van de Looijerssingel met het Armeniaans Schuitvlot  De automobilist verklaarde de mensen niet te hebben gezien. Mogelijk is de laagstaande zon een oorzaak hiervan geweest.

De politie is dringend op zoek naar getuigen van dit tragisch ongeval. Ook mensen die eerste hulp hebben verleend wil de politie graag spreken.
Ze worden verzocht te bellen met 0900-8844 of zich te melden op een politiebureau.

Zie ook:
- Zeer ernstig ongeluk Middelburg (20-11-2011)

Dirk (21-11-2011 om 19:10)
Ben erg geschrokken van berichten op deze site mensen die er niet bij waren die nooit zelf een fout maken maar die vervolgend wel een ander veroordelen, was er toevalling wel bij en heb naast een man gestaan die voorgoed zijn leven zag veranderen. Oordeel niet te vlug mensen die nooit wat fout doen
Anja (21-11-2011 om 11:41)
Gianna... Hulpverleners, nabestaanden lezen dit artikel en de reacties WEL. Is het vandaag niet dan een andere dag.Spreek uit ervaring. Zeker kennen we die mensen niet maar ik zou het een grof schandaal vinden als niemand de moeite zou doen om even een woordje neer te zetten na zo'n drama
Pcm (21-11-2011 om 11:26)
Mensen hou aub op om kritiek te leveren! Je weet niet wat de oorzaak is en jullie lopen alleen maar te gissen en te beschuldigen! Ik denk dat de bestuurder ook verschrikkelijk is geschrokken! Ipv beschuldigingen toon medeleven aan de nabestaande EN de bestuurder die dit ook moet verwerken!
Marga (21-11-2011 om 09:52)
@ja ja u bent zelf zeker nog nooit echt verblind geweest door een laaghangende zon? En natuurlijk moet je dan uccuut aanpassen omdat je gewoonweg helemaal NIETS meer kan zien, zelfs de straatstenen niet. Stapvoets rijden en je hand als zonneklep gebruiken is het enige dat je nog kan doen.
Dymphina (21-11-2011 om 09:25)
@R Wij waren net 5 minuten na het ongeval daar in de straat en wij hadden wel degelijk last van de laagstaande zon. Al met al is het een rot punt daar... Je trekt op na een stoplicht en voor je het weet sta je bij een vop die uit de bossen komt Heel veel sterkte voor de nabestaande met dit verlies
J.A. Francken (21-11-2011 om 09:05)
Zeer tragisch dit. Moet er niet aan denken dat het mijn ouders zou overkomen. Gevaarlijk punt, wordt ook te hard gereden, zeker nu het daar rustiger is geworden. Laag staande zon is wat mij betreft geen excuus ,snelheid aanpassen!