Vrouw kwam niet door geweld om

Toegevoegd: 21-12-2011, 19.03 uur
GOES - De vrouw die zondagavond dood werd gevonden in Goes is niet omgekomen door geweld. De exacte doodsoorzaak is voorlopig echter nog onbekend.

De politie heeft dinsdag sectie gedaan op het lichaam van de 31-jarige bewoonster van een huis aan de M.D. de Grootstraat. Volgens de politie is de exacte doodsoorzaak daar niet uit naar voren gekomen, maar is wel zeker dat zij niet door geweld om het leven is gekomen.

Na de vondst van het stoffelijk overschot werd een man opgepakt als verdachte. Hij is inmiddels weer in vrijheid gesteld. Hij werd aangehouden om zijn rol bij het overlijden van de vrouw te onderzoeken. Er zijn op dit moment geen aanwijzingen voor zijn betrokkenheid bij de dood van de vrouw.

Naar aanleiding van de sectie vindt nog toxicologisch onderzoek plaats. De resultaten van dit vervolgonderzoek zullen geruime tijd op zich laten wachten. Volgens de politie duurt het waarschijnlijk enkele maanden voordat er resultaten bekend zijn.

Zie ook:
- Dossier 'Moord en doodslag in Zeeland'
- Tientallen tips in zaak dode vrouw (20-12-2011)
- Getuigen gezocht in zaak dode vrouw (19-12-2011)
- Twaalf man op onderzoek dode (19-12-2011)
- Dode vrouw mogelijk omgebracht (18-12-2011)

Jedidja (1-1-2012 om 14:38)
Bij de man in de sloot was het gelijk bekend... vreemd dat het soms zo lang moet duren. heel vervelend voor de nabestaanden vooral. sterkte, vooral in deze dagen, waarin iedereen vrolijk schijnt te (moeten) zijn.....
Bertus (24-12-2011 om 09:04)
Makkelijk praten over iemand die overleden is. Heb ook het 1 e.a. gehoord, maar ja, wat is nou waar he? Maar mevr is overleden en laat 4 kids achter!!! STERKTE kids , familie, vrienden.
VdVonck (23-12-2011 om 18:23)
Wat de buurvrouw betreft. Ik vind dat deze dame volledig in haar recht staat om te zeggen wat ze denkt! Vrijheid van meningsuiting heet dat, helaas een verdwijnend iets in NL.
VdVonck (23-12-2011 om 18:21)
Degene die de 'vriend' van deze vrouw beschuldigd hebben moeten zich nu toch wel behoorlijk schamen? Iedereen heeft vooroordelen (ook ik) maar zo zie je maar dat je moet oppassen met wat je roept! De dochter zal dit vast ook gelezen hebben.
Nel (23-12-2011 om 12:09)
Voor alle nabestaanden wensen we veel sterkte en kracht toe in deze moeilijke tijd. Kids ik hoop dat jullie goede opvang krijgen. Het allerbeste voor jullie. Dat is wat ik jullie wens.
PsyD (22-12-2011 om 17:48)
Rust zacht Evelien ! en voor iedereen laat het verleden zijn ! veel sterke aan zus en moeder !