Brandstichting in Sluiskil

Toegevoegd: 26-01-2012, 12.33 uur

SLUISKIL - Dinsdagavond is brand gesticht in de kelder van een leegstaand pand in de Nieuwe Kerkstraat in Sluiskil.

De brand werd opgemerkt nadat 20.00 uur et automatische brandmeldsysteem van de Sint Anthoniusschool afging.

De politie constateerde brandstichting en is op zoek naar getuigen. Zij kunnen bellen met 0900-8844.

Kees (28-1-2012 om 01:22)
Enrico (27-1-2012 om 20:14)
Hallo meneer k of mevrouw als je Zo stoer ben zet je je naam dan eronder of kom naar ons toe
K (26-1-2012 om 13:09)