Vrijwilligers KNRM aanwezig tijdens watersportbeurs

Toegevoegd: 27-02-2006, 11.26 uur
Door: Roland de Jong [Redactie HVZeeland.nl]

GOES - De Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij gaat zich in het paasweekend uitgebreid presenteren tijdens de eerste Zeeuwse watersportbeurs; 'Watersport-Totaal'.

De beurs wordt van zaterdag 15 tot en met maandag 17 april aanstaande gehouden in de Zeelandhallen aan de Nobelweg in Goes. Tijdens de beurs zal een groot assortiment aan motorboten, zeiljachten, roei-, vis- en opblaasboten getoond worden. Er zullen zowel nieuwe als tweede hands boten te zien zijn.

Naast de vaartuigen zullen ook watersportkleding en accesoires te zien zijn. Verder zijn er lezingen, workshops en demonstraties. Ook de Koninklijke Nederlandse Reddingmaatschappij (KNRM) is aanwezig. Op de beurs zal de KNRM aanwezig zijn met een grote reddingboot, diverse artikele uit de reddingwinkel en ook zin er stands met informatie.

Vrijwilligers van de KNRM zullen alle dagen aanwezig zijn om mensen meer te vertellen over hun werk.